domingo, 6 de febrero de 2011

Els meus idols. Capitol 1: En Matt

Us presento en Matt, un tio que s'ho ha montat d'allo més be. Viatja pel mon gratuitament (convidat per tothom qui vol), ballant a la seva manera (alguns de vosaltres ho feu millor, sincerament) i el mes alussinant de tot, es que te una colla de fans que l'idolatra fins a tal punt que ha conseguit fer anuncis  per visa. Això si que és montar-s'ho moooolt be.  Mireu el video anomenat "Visa commercial with Matt Harding" (el 4rt video) pel qual, segur que ha cobrat una pasta!.


Si doneu un cop d'ull a la seva pàgina web podreu veure els anys sabatics que ha fet i la quantitat de llocs (per mi alguns realment impossibles d'assolir) que ha visitat.

I ara dieu-me que no s'ha convertit també en el vostre idol!








4 comentarios:

Mireiuca dijo...

Definitivament SI!!Quin CRACK el paio!! Jo vull ser com ell de gran!!!!
Només li falta anr al Fama a bailar!!!
jajajaj el anunci de Visa, gran, gran.. casi es fot al aigua al Vietnam!!!

Patricieta dijo...

Espera, espera a que vegis el segon dels meus idols.. si aquest et sembla un CRACK, amb l'altre fliparas!!!

Nuria dijo...

collons!!!! però els bitllets se'ls pagarà ell no???
Va, que tu ja hi vas pel camí... i sinó, ja saps, a moure el culet!!! jaja

Patricieta dijo...

No en tinc ni idea.. crec que a sud africa li van pagar.. Nuria, jo ja moc el cul.. be el meu cul no para quiet, pero a ningu li agrada prou com per pagar-me una vida aixi, Juaaas, juas juas juas

Top 10 de les visites