lunes, 6 de agosto de 2007

Patricieta en el pais de les meravelles: ANGKOR








Plou, plou i plou. Fa mes de 64 hores que no para de ploure. Aixi que ni sortida de sol ni sunset. Vaig xopa com un pollastre.






Avui he fet el circuiT petit amb una bici, i dema !va a a ser que no! Les bicis electriques tenen el problema de que nomes he trobat dos llocs per recarregar la bateria, i un d ells estava tancat, aixi que em sembla que no es una opcio molt fiable, no trobeu?? pagare el gust i les ganes pero... tuck-tunejare...



Deixo unes fotos, la veritat es que no son gaire bones nii reflexe lo impressionant que es tot el complexe d Agkor Thom (amb el bayon), Ta Prohm, terrassa dels elefants, terrassa del rei lepros, Porta Sud d'Angkor Thom ( personalment m agrada mes la porta de la victoria) perque el temps no ajuda a mantenir ni l objectiu nent (estic d una mala llet per aixo que te cagas!). dema circuit gran! Que dur es estar de vacances!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Hoooola nena,por fin estas en ANGKOR,aunque el tiempo no acompañe seguro que es precioso,lo de alquilar un tuc-tuc me parece que es la mejor idea,me imagino el cabreo por el tema de la camara,no te amargues y disfruta de lo que estas viendo aunque sea distorsionado por el agua.Las fotos que has colgado son preciosas y seguro que solo son una infima parte de lo que hay por ver.64 horas lloviendo son muchas horas de agua,procura no coger un resfriado,aqui el tiempo se ha estropeado bastante, hoy hace un dia feo,con ratitos de sol pero con muchas nubes que amenazan agua en cualquier momento.Ahora mismo he llegado de la mutua,tenerla en la otra punta de BCN es una faena pero es lo que hay,la rodilla va a mejor pero es lento de la ostia.Esperando que mejore el tiempo y puedas hacer las fotos que te apatecen y ver la puesta de sol,me voy a poner "pesulets" y a comer algo,un besazo enorme y cuidate mucho.NENE.

lasrala dijo...

T'escric per que no sigui dit que se'm pasa el blog. Avui ja t'he votat dos cops, des d'aqui i des de Camprodon.
I m'han agradat molt les "pedretes"
Ankor és guapisssiiim i "im-presionate"! Fins demà nina.

TXELL dijo...

Ei que tal! avui m'he posat al dia del teu viatge, quina passada ANGKOR! les fotos son genials com tu curras. Vec que aquestes vacances estas de sort, ni atemptats, ni inundacions... per ara! Jo treballant com mai mentres tothom està de vacances. Al final m'he agafat un bitllet d'avió però no serà cap a Cambotja, si no que me'n tornaré cap a Àfrica! Kenya i Tanzania però encara em queda... a disfrutar que un viatge com aquest no l'oblidaras mai! Petons i una abraçada!

Anónimo dijo...

Hoooola nena,soy el nene otra vez,te escribo estas lineas para comunicarte que aqui esta lloviendo en plan guay,seguramente no durara tantas horas pero ya tocaba.He salido un momento para ir a reciclar y se ha puesto a llover,bueno espero que el tiempo mejore en ANGKOR.Besos NENE.

Anónimo dijo...

hola guapa, despues de ver tu viaje tan chulo, aqui desde Barcelona no es que tengamos muchas cosas que contarte, todos parecemos el servicio meteorologico , parece que solo sabemos hablar del tiempo, !!!!pero es lo que hay11111 bueno reina sigue pasandotelo tan bien y hasta pronto Marilo alias"lola"

Anónimo dijo...

Llástima de temps... has agafat el gruix del monsó dels nassos. La bona notícia és que si comença a fer bon temps, el primer lloc serà Cambotja. Ánim! que els Deus siguin propicis.
Pd: Ja et vaig dir que lo millor era tuki-tuki o motoreta. Q fa molta caló per anar en bici! :)

Top 10 de les visites