jueves, 7 de julio de 2011

Me las piro, Casimiro

Hola a tots


Us he intentat trucar, alguns m'heu agafat el telefon, d'altres dons no ha pogut ser. Ja sabeu que no soc donada a donar noticies via correu electrònic, però cal dir que es una gran eina per comunicar massivament noticies.

M'en vaig a viure a Puerto Rico. Tal com llegiu, PUERTO RICO. M'en vaig perque l'empresa on treballo m'envia allà. Tinc data d'anada però no de tornada. M'en vaig a posar en marxa un negoci :), un projecte que m'ilusiona i em motiva moltissim, amb uns grans professionals, on espero aprendre molt a tots els nivells.



De moment tot ha estat molt recent, només fa 24hores que ho se i com qui diu nomes 6 que se quan marxo: la setmana que ve. No se encara on viure, si en principi estarem en un hotel o una casa o ua comuna tots els que hi anem. Així que no feu plans per venir ara a l'agost :p El que es cert es que allà no tenim ni una oficina.

M'encantaria despedir-me personalment de tots vosaltres pero no tinc temps, ja que el projecte urgeix i el temps es un factor crític.

El mobil particular no crec que estigui operatiu (per temes de cost, roamings, etc..), estic a l'espera que em donin un que funcioni allà, el que tinc ara d'empresa va a pedals. Ja us donaré el nou numero. El correu electronic (particular) evidenmtent que me'l miraré, encara que amb un decalatge de 6 hores :P

Espero que tots us alegreu per mi

Un peto enorme

La Patricieta

16 comentarios:

Lorena dijo...

Nena, no me ha dado tiempo a charlar mas contigo!

Como llevas la precipitacion???

Liliana dijo...

Hola Mi nena....

Primero te felicito, las oportunidades son únicas y tu las sabes aprovechar.

Así que felicitaciones, y ya sabes que aquí estamos, para apoyarte y darte ánimo cuando lo necesites.

Tenemos Skype, por lo que espero tener noticias pronto.

Un beso muy muy grande y suerte.

Liliana, Alba y Lara....


Te echaremos a faltar.... muchos besos... no olvides vacunas y mucho repelente, hay muchos mosquitos.

Se que te encantara, es un país maravilloso.... besos, Liliana

Sra. La dijo...

Hola,
Ui!!!! quina sorpresa!
Estic contenta per a tu, sé que això t'encanta i que dins teu tenias moltes ganas de canvi.
Veus com que això dels mails també van bé.
Ya veig que estas super liada, però ja saps que si vols que t'ajudi amb alguna cosa m'ho dius i allà estic ràpidament.
A veure si abans de marxar ens podem despedir, m'agradaría molt.
Petonets


La Sra La us saluda amb molt de carinyo

Pedro Palomar dijo...

Hola Patri,

Tal como te dije, me alegro mucho pues veo que te hace ilusión el proyecto. que vaya super bien y estamos en contacto.

Besotes.
Pedro Palomar

Jordi Turro dijo...

Ei ei ei ei!!!!!!!

T'en vas a Puerto Rico????? no fotis??? tan aviat????? ja ja ja ja ja ja Que guai!! genial!

Independentment de tot plegat, n'estic segur que es una molt bona oportunitat per tu i de fet era el que estaves esperant des de feia tant temps no??? (Viatjar, trencar la monotonia etc......) Hagues estat millor saber-ho amb més temps, una mica més organitzat, haver tingut una mentalització prévia........ però que hi farem les coses són així........... a vegades si te les penses gaire...... acabes per no fer res..... :-)

I tant que m'alegro molt per tu! aprendras coses noves, i segur que et motivaràs molt........... ves a saber, tal qual estan les coses, al igual després m'hi enviaran a mi o al Mauru...... aquesta empresa té tants canvis i tanta variabilitat......... ja ja ja ja ja es una caixa de sorpreses....... ja ja ja sino ens prenem la vida així.......

No et queixaràs però aquest any viatjaràs un "webo" eh?????? Cerdenya, la India, Puerto Rico......... hauràs donat mitja volta al món.......... Suposo que en el poc temps que et quedi, actualitzaràs el teu viatge al Blogg no???? Ja has mirat quin jalar hi ha allà???

Bé no cal que et digui que si necessites quelcom, el que sigui, abans de marxar(Comprar, vendre algo.....o similar) o quan estiguis allà perduda entre platges, terratrèmols, huracans indígenes i altres espècies animals......., ja m'ho diràs i sino ......... bon voyage!!!!

Nota: Ahir el Mauro hem va dir que d'aqui una temporada gairebé segur haurem d'anar TOTS a Sanef........ves a saber..... ja ja ja a que no la sabies aquesta?????

Vinga doncs, expatriada!!!! que te queda 1 semana!!!

George (nocloney) :-)

Mireiuca dijo...

Hola maca!!

ara acabo de veure el teu mail!
Jo m´alegro moltissim per tu, ja t´ho he dit!!
Es simplement genial que et faci tanta ilusio, es una oprtunitat increible i xulisssima!!!
MOLTISSIMEs FELICITATS!!!!!
Espero que disfrutis a tope de la super experiencia!!!!!!

Em sento privilegiada per haver sigut del grupet que els hi has comunicat per telefon!! Moltes asies!!!! i encara més si conseguim veurens al inici de la popera setmana per despedir-nos i fer-te entrega del carregament de fogo per 6 mesos!!

Collons ara caic que entre tu portoriqueando i la Anna mekoneando... me quedo huerfana de amigues viatgeres pels proxims mesos!!!!
joé! aish..........

guapi, ara et paso la guia LP !!!!!!!!!!!!!!

PATRICIETA PLANET FOREVER!!!!!!!!!

muas muasssss muasssssssss

mireiuca

Manu dijo...

Pobre Puerto Rico! jijiji!!

Esther dijo...

si es lo q quieres pues me alegro mucho
y tu churry? y nico?? q pasa con ellos??

Mon dijo...

Eeeeeein???????? Ta echo dañoooooooooooooooo?????????

Joer, te dejo sola una semana, vuelvo de Paris y me encuentro con este pollo!!!! Anda lailla, cuenta, cuenta!!! es que s´ha mort la PDA a Paris y he vist avui tots els mails q tenia...

Ignacio Arbilla dijo...

Hola, tía Patricia:

Papa me ha dicho que te vas a un sitio que se llama Puerto Rico y que está muy lejos. Mas lejos que Disneyland París.
Lo hemos buscado en un libro de viajes y es una isla, y entonces tiene que haber muchas playas, porque hay mar por todos los lados, asi que lo vas a pasar muy bien.
Papa dice también que mires mi foto y recuerdes que no debes de hacer el indio. Bueno, la india.
Un beso muy fuerte de MARINA

Patricieta dijo...

Et portare la millor lampara magica!

Jordi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Jordi dijo...

Pero........ tu vols dir que vas a treballar??? En una isla??? al Caribe???? bueno..... ja ja ja ja es broma..... :-)

Patricieta dijo...

Mes em val, perque si no 120 tios em mantaran perque al setembre no cobraran la nomina, jajajaja

Anna Torregrossa dijo...

Nena que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M’alegro moltíssim per tu!!!!!

La veritat és que em deixes flipada però si a tu t’il·lusiona doncs perfecte!!!!

Com que ja he vist que el temps apremia, només dir-te que et cuidis molt i disfruta.-ho molt!!!!!

Molts petonets

Nuria dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

Top 10 de les visites