martes, 7 de diciembre de 2010

Fritzz e aperitivo

Buon Pomerigio

Despres d'un vol fresquet he aterrat a Milano. Fa fred, molt de fred per ser les 16:30 de la tarda. Vaig a buscar el cotxe que he reservat: un super panda!!. La noia del lloc de renting em diu que de dipòsit haig de deixar 1000 euros! Però què s'ha pensat!! que es un Panda!!!

Despres d'arribar a un acord (be, un acord o un canvi de tarifes), vaig a buscar el super panda. Surto fora de l'aeroport i em trobo tot nevat!! Tot nevat i jo amb un panda i sense cadenes!!. Plou molt, hi ha molta boira! No trobo el Panda! Clar, es un panda platejat, i amb la boira i la neu està camuflat! A part que tampoc l'han deixat al lloc de parquing de l'empresa que hem llogat el cotxe.. esta amb els de Hertz. Aiiix!


He trobat el cotxe, vaig calada de peus.. quin fred!! Engego el cotxe i envio sms a Walter. Agafo les seves indicacions i cap a Milano.

Després de quasi arribar a lloc, oi Walter, i segons les seves indicacions m'he perdut. Dues trucades de telefon i gràcies a l'Iphone d'en walter ens trobem a la piazza Firenze. Apa Walter, agafa les claus! Condueix tu! I ens porta al Navilio grande.. tot iluminat! Jo em moro per un latte maciatto. La Romi em diu que aqui, el que es tipic a aquestes hores que vinc és fer un apertitivo. Andiamo a fer l'aperitivo!!!

L'aperitivo consisteix en anar a un bar, prendre una copa i menjar. sisisis, el menjar esta inclos en la copa, es com un self service de menjar boniiisim! I em demano un fritzz, jo com els d'aqui.. a beure el que ells beuen, que segur que és bo!

El Fritzz i alguna cosa de menjar.. jijiji
Sobre les 22:30 sopem a un lloc fantastic, amics d'en Walter. Amb un vi blanc boniiisim. Walter, come si chiama il vino? . Tot era tant bo!!!

I es tard.. aixi que a dormir.. Al super piset de la Romina. Encantador! Encantadors tots dos.. A les 2:30 ens posem al llit.. calentet.. moooolt calentet... Nanit!

2 comentarios:

roMi dijo...

Patricia é Spritz no Fizz ;-)

Patricieta dijo...

jajajajaja, un Fizz molto bonno :P

Top 10 de les visites