domingo, 20 de septiembre de 2009

Sisisis, aixo es Asia

Eiiiii

Ja he arribat!! i fot una calda que te cagas (uns 30 graus a les 20.25, aproximadament).

Crec que fins que marxi a Singapore sera forca facil mantenir el contacte, ja que el zulu en questio te internet (0.60 centims de leuru mitja horeta). No crec que us pugui penjar fotos perque encara estic descobrint si te ranura per USB aquesta andromina o no...

Be, aquest mati, matinassu (como no) per anar a l-aeroport. M-han portat i hem esmorzat alla. A les 10.30 em sortia l-avio fins a Londres.

De manera sorprenent Easyjet ha estat puntual, comenco a pensar que nomes va tard quan anem a Malpensa.. o es que es Malpensa que es un caos.... Be, he arribat a Gatwich i he agafat el tren fins a Victoria Station (un expres que sortia rapidet i que he comprat el tiquetillu a l-avi'o.. anada i tornada uns 34 leurus... espero no perdre el tiquet de tornada..). Be, despres metro fins a Heathrow i alla m-he quedat. La veritat es que fot un dia de merda, 15 graus i no tinc gaires ganes de caminar. Aprifito el temps per poder repassar la ruta que tinc preparada. A les 18.00 he facturat i... un cop a dins m-he fotut a sobar.. fins les 20.30 que obrien la porta d embarque..

Tots els avions que van cap a Asia son mes o menys iguals, vull dir que tant la Qtar, Gulf, Malasia tenen el mateix tipus d'entreteniment pels mortals turistes que hi anem. I com que el meu principal entreteniment es dormir.. dons aixo, de 13 hores que dura el vol crec que m'he passat dormint unes 9. Sort que no he esperat a fer la ruta a l'avio!!

El jalar de l'avio? Comestible....

Un cop aterrem... WOW quin aeroport, sembla que aqui a asia facin competicions per a veure qui el te mes fashion! Hem haterrat a la terminal Satelit, i aixo significa que hem d'agafar un tren intern que ens portara a inmigracio. Surten cada 5 minuts i no van gens plens!

Els tramits d'inmigracio rapids, sense cua, nets, amables...... sincerament no entenc com a Europa fotem aquestes cues d'inmigracio.. podriem aprendre una mica del mon asiatic!! Recordo una cua pollosa per entrar a Anglaterra via Lutton.......

Res, dons he recollit la maleta (mae meva com pense aquest 14 kg)!!! I he agafat una mica de canvi, per aixo has d'anar a la planta 5 de l'aeroport. (80 leurus). el canvi d'avui esta a 1 leuru 4,800 RM (ringuits malayus).

D'aqui baixes a la planta 1 i de la 1 canvies de ascensor i vas a la G, que es des d'on surten els autobusos. L'autobus que em porta a Pondok Lodge costa 15 RM (uns 3 leurus i algo). Aixi que.. en una horeta teoricament m'haig de plantar a l'hotelet.

El cami es fantastic, boscos de palmeres... i ni una anima.. aquell caos tant caracteristic de BKK no hi es... pero es que no hi ha ningu.. ens apropem a la city (KL).. les petrones estan precioses, totes iluminadetes! pero encara es mes maca la Menara Tower... no me la imaginava taaaaant maca!. Seguesix sense haver-hi ningu.. be 4 cotxes, pero no son significatius....

Ostres! perque parem?? aixo es Xina town i jo no vaig aqui... el paio se m'acosta i em diu : Pondok Lodge? i li dic que si... Dons em fa baixar .. i canviar d'autobus... jajajaja ja m'enstranyava que sent asiatics fossin tant ordenats i civilitzats!!! Ara comenca a haber-hi gent.. gent?? quina GENTADA!!!

Ara si, WELCOME TO MALASYA!!!

(Ja he deixat la maleta, tinc el meu zulu fantastic i me las piro a sopar, que fa gana... el dormir tanto es lo que tiene)

Ta dema!

5 comentarios:

lasrala dijo...

ha sigut molt ràpit això. deu de ser que ja tens molta pràctica. Apa a disfrutar i a donar-nos enveja.

Mon dijo...

jajaja, no la veo yo con mucha paciencia a esta, cámara en ristre, esperando que salga un rayo pa hacerle un foto, tete!!!! Millor guarda gigas pal circuit, cotxes, pit-babes, padock, laillas que vegis, etc, etc, etc....

Lo dijo...

Patri, en KL en el Mercado Central.
El Nº. 60 de la LP.

Lluis dijo...

La Patricia a Kuala Lumpur? la ciutat amb més centres comercials del sud-est asiàstic? ... oju peligruuu!

Patricieta dijo...

Apa ja teniu unes fotos publicades...

Top 10 de les visites