martes, 24 de julio de 2007

How to practice my english: Ayutthaya en en tren.



Sawsdee!!!!

Ja porto dos dies que la meva mama ha d estar molt orgullosa de portar me als coles que m ha portat. Ahir els un angles, dos nois d irlanda i dues noies de Dublin em van dir que parlava un angles perfecte!!! jejeje. Tambe hi ha la part negativa, que vaig cremada com un turista a la costa brava i que em sento com la mama de tothom que coneixo, la persona mes gran tenia 27 anys!!! Pel que em dona la impressio que comenco tard a coneixer mon!!

A lo que vamos, doncs avui he anat soleta a Ayutthaya. He anat a l estacio de Hulang Polong a agafar el tren (20 baths) fins a Ayutthaya. En el tren he conegut una colla de profes de Georgia (USA) i hem estat tot el dia junts. El millor de tot es que una de les profes es tailandesa, pel que no ens han timat (gaire) perque ella deia que no erem turistes, que erem els seus alumnes. Hem vist gairebe tot el recinte de Ayutthaya i hem dinat a un lloc realment molt guapo... Pat Thai, clar :)

Realment ha estat molt caluros i instructiu. Perque??? Doncs perque m han explicat que ahir vaig estar al costat d una manifestacio. Uns tailandesos vestits de groc anaven contra la nova constitucio. Uns altres tailandesos, tambe vestits de groc, anaven a favor. Poli per un tubo, ells tirant-se cadires... guai, eh???

Veieu? ja ha passat alguna cosa rara... ja tocava....eejeje.Quan torni us explicare perque tot quisqui en aquest pais va vestit de groc.

Per cert el massatge d ahir mooooolt guai, ara soparet, machachitu i mumi

Avui no penjo fotos perque estic petada i dema toca matinassu (3:45 surt el bus cap a l aeroport per poder agafar el vol cap a Chiang Rai). I m espera un dia molt dur. Espero dormir a Luang Prabang.. Aixi que no us espanteu si dema no teniu noticies, es possible que m hagi mort en l "speed boat" o estigui tirada per algun lloc de Laos sense conneixo.

Vinga... patiu una miqueta!!!!! Ka pun Kaaaaaaaaaa


***l hora del post es hora thai****




9 comentarios:

Anónimo dijo...

Canya! Canya! anim q ara comença lo bó. Fins ara només ha estat un escalfament i Laos t'espera amb els braços oberts.
Paciència amb els speed-boats i demés enllaços, que aquella gent viu a un altre ritme... són mooooolt tranquils, vaja. Però això és lo bó.
Per cert, això de conèixer gent del món mentres viatges és de lo millor. Sempre aprens coses només i veus que en el fons no som tan diferents.
Cudadin i fins aviat,

litu dijo...

Estic totalment a favor dels canvis a la constitució. (no tinc ni idea de quins canvis són, però en aquest tipus de coses, sempre m'he de posar de part d'algú o altre). Quins eren els més dèbils? Normalment trio (conscient o inconscientment) aquests.

The best way to practice a language i talking!!! Molt rebé SuperPatricieta!

Anónimo dijo...

roxane dijo

nena por fin despues de muchos intentos ho he aconseguit, es q aixo de les tecnologies no es lo meu ja ho saps,q guai, kina enveja (sana eh) al veure les fotos dels tigretons, no ten pots endur un a casa per la teva neboda?, veig q de moment esta sent tot molt excitant i fantastic, ara que tremoli laos q ve el terremoto patricia, i mmooooooooolta paciencia, i tranquilitat, aixi m'agrada q les classes amb el mister hugues servissin d'algo.
molts kisses with tong, muaaaaaaaaaaaaaaaaaa

lasrala dijo...

hola nina!!! estem a casa la Loles fins i tot amb el Flai. L'Alex, la Loles el Jaume i c'est moi. M'agrada molt com expliques les teves aventures. No sé si jo també em faré el meu blog i li diré "Le aventurilles de La Sra. La passejant per el Nord Est Català"
Molts petonets i vinga a escriuren's molt. Siau

Anónimo dijo...

Hola tu, espero que estes bien,soy el nene.Sigo teniendo mucha envidia de las fotos con los tigres,supongo que te lo estas pasando de muerte.Estamos en casa de la LOLES !!!que lo sepas,el ALEX me ha regalado para mi santo el MEGAPELICULON!!!!HARRY POTTER Y LA ORDEN DEL FENIX.La veremos ma�ana con NICOLAS en casa.Muchos besos y recuerdos a ELENA.

Anónimo dijo...

soy tu tia, al fin doy contigo. estoy haciendo practicas ma�ana mas. petunets

Anónimo dijo...

Hola soc el fill de la loles,tu segur que to pases molt be de viatge pero ara mateix jo,el nene,
la sra la i la loles estem aguantan les cassoles de la gent que no te electricitat segur que tenen tanta enveja de que tinguem electricitat que jo de les ganes de estar en el teu lloc.Bueno mil petons i que et vagi be el viatge

Anónimo dijo...

Hola wapa!

Ja estat veient tot el teu viatge i la veritat q de momentb no et pots queixar xq en 4 dies ja t'ha passat una mica de tot aixì q està entretingut!
Bueno preciosa un petunàs molt fort i q vagi tot molt bé i disfruta!

Anónimo dijo...

hola Patricia, espero que recibas este mensaje, ya que me hago la picha un lio. lei tu llegada en el pais del papa noel pero ya te perdi el rastro, si me contestas dime lo que tengo que hacer para seguirte . un besito

Top 10 de les visites