martes, 6 de mayo de 2008

maleta M, L, XL o XXL???


Huooooooooola que tal

queden 6 dies per marxar de vacances..¡¡¡¡FORMENTERA ENS ESPERA!!!!

i "només" tinc preparades algunes coses. Aquesta vegada no ho he posat dins de la caixeta, si no que està escampat per tot el llit. Deu ser per això que "no" soc conscient de la quantitat de coses inutils que estic preparant (1.80x 2.10 es moooolt d'espai per escampar coses :P)

Sabeu que és materialment imposible que em pugui posar totes les coses que m'emporto???? jajajaja, però clar, com que m'han donat carta blanca per portar la maleta que jo vulgui.:P

vaaaaaaaaaaaale, tinc preparades mes coooooooooooooooses (y juro y perjuro que va a caber toooo)

lentilles
suc lentilles
ulleres sol
fundes ulleres
rellotge acuaticu
ulleres no sol
camara fotos
carregador
acumulador tarjetes
carregador de l'acumulador
tarjeta camara
bateria 1 camara
bateria 2 camara
guies viatge traveler
llibre de lectura
bitllets d'avió
registre reserva hotel
neceser (cal que us expliqui que porto, o us feu la llista vosaltres solets??)
xampú
acondicionador
gel
cremetes cara
motxila
gorra
diademes
crema solar factor total
crema solar factor alt
crema solar factor mijtà
crema solar (no factor????)
toballola platja
pareo platja
bolso platja
pilota platja petita
cuixinet platja
chancletes platja
banyador 1
banyador 2
banyador 3 (mmmmmm, un per cada dia?? però... no es nudista???)
nevereta platgeta (higors també??? on els congelo??)


I brides?? m'haig d'emportar també brides???



be.. vaig a intentar recollir tot l'escampall o avui dormiré al sofa :P


MUAKS

No hay comentarios:

Top 10 de les visites