martes, 14 de julio de 2009

2 semanes, 3 dies: Ja estem vacunats!

Sembla que no arriba mai el dia! Fa més d'un mes que teniem agafada l'hora per poder anar al centre de vacunació per punxar-nos el "coctail" de virus i bactèries corresponent.


Hora de la visita: 6.30
Localització: centre de medicina tropical de draçanes
Hora en que ha aterrat en Sergi: 5.45
Ronda: com el caos!
Parquing de draçanes: complert!

Houston: tenemos un problema!!!!

I mentre arribavem en Sergi em comenta que te que marxar pitant (hora sortida de l'avió: 8:00), que ha baixat només a vacunar-se (serà que no hi ha centres de vacunació a italia) i que l'esperen per una reunió al vespre! QUIN ESTRES!!!


Sembla mentida, però hem arribat a temps! Sembla ser que buda comença a fer-se present ;)


Mentre esperem que ens cridin per la visita, omplim el formulari. En Sergi no sap on anem. Crec que tenim un problema!!!

Ens criden. La doctora ens comenta que ja no es necessari prendre cap profilaxi de la malària (viva la prevención). Que només si tenim febres altes, que en menys de 24h anem cagant llets cap a un hospital i alla ens donaran profilaxi. I llavors prendre els tres primers dies 4 pastilles cada dia (4+4+4). No es que em faci molta gràcia això de no prendre la pastilleta, però aceptamos relec forte + pulsera decatlón + mosquito net - malarone com a prevenció. Ara que hi penso, fa dos anys m'ho vaig endur però em va agafar un no-puc-respirar-per-culpa-crec-de-la-pastilleta i només m'ho vaig prendre durant 2 dies.



Jo, com ja tenia tot enxufat, només ha estat fer la visita de turno. En Sergi, coctail de Hepatitis A amb febre tifoidea i tetanus / diftèria. Ell ho volia tot en una única injecció... però han estat tres. (s'ha comportat com un homenet, i no s'ha queixat :))


Hem pagat (visita i vacunes) i ala! cap a l'aeroport....





Dons això, que estic sola a casa escrivint el post...



2 setmanes..... 3 dies.....

2 comentarios:

Lluis dijo...

Per fi he pogut accedir! ... en tema vacunes bé però el Malaron em dona mal rotllo. M'han dit que segons com reacciona el cos, tens alucionacions i paranoies. Que n'heu près alguna vegada?

Mon dijo...

Neeeeeeen, jo ja saps q he votat, no putu? jajajaja..... el que nace Andresito, ahí se queda!

Per cert, si vols cremitas protectores, aqui tinc una botiga xato! De factor 50 para arriba!!! Up to you!!! Ja te les guardarè!

Top 10 de les visites