viernes, 15 de mayo de 2009

Mochila: tu també tens "operación biquini"

En el meu afan de donar a coneixer al mon el meu llegat (diga-li llegat, diga-li aventures varies) avui us vull ajudar en aquell moments de bojeria on un salta i diu "i que coi posso a la motxila!!".





En el meu cas, i ja sabeu que aqui normalment se habla de "mi libro", el meu rècord està en 4.5 kg de fa dos anys. Intentarem mantenir-nos en el pes mitjançant l'operació "Motxila, tu també tens operación bikini". Per tant:

  1. Establirem una petita llista de coses per emportar: us ajuuuuudu, universal paking list
  2. Repas a les pijades "ultimo modelo". Es a dir, quedes amb els teus amics i que et diguin que es varen emportar un sabo de rentar mans que no necessita aigua :P, cinturó per amagar la pasta (eh lluis, novetat per tu :p) i sobretot, no ens deixem les briiiiides!
  3. Per acabar, farem un "si/no", es a dir valorar que ens emportem sota el nostre criteri. A nivell personal, si tinc dubtes sobre alguna cosa la resposta és NO. Més fàcil, més còmode. I si després em fa falta, dons ho compro i adeu :D

Espero aquest cap de setmana començar a montar la caixeta dels trastus. I es que en 15 dies ens plantem a 1 de juny!

IUJU!!! queda un mes i mig!


1 comentario:

Lluis dijo...

A veure quan publiqueu un How To make your own money belt ... per cert, comentar que si porteu material fotogràfic, ordinadors, etc. no está demés agafar les corresponents factures de compra. En algunes aduanes poden posar problemes...

Top 10 de les visites