miércoles, 16 de septiembre de 2009

A l'Ascari no si dorme

Un altre matinasso, a les 5.am ens aixequem. Hem de fer el chek out de l'hotel, cascar-nos una hora i mitja de cotxe i aparcar .

L'esmorzar a prova d'estomacs de l'hotel comença a les 6:45, avui (per sort) no hem d'esmorzar aqui.

Lo dicho, ckeck out i cap al cotxe amb la maleta i la bossa plena de pasta italiana. Antonio programat direcció Monza. L'autopista... i sobre les 7.30 arribem al "nostre" aparcament a Vilasanta. Crec que no som conscients del xollo que hem trobat d'aparcar aqui.

Jo tinc gana  aixi que anem cap a un bar. Capuccino, Cafe Latte i dos "briox" (s'entenen com a briox un croasant... que sorpresa, quan m'el poso a la boca esta facit de mermelada... que raros son estos italianos). I si us dic que es el que s'enten per caffe latte, FLIPEU (jo diria que com a minim i va mig litre de llet!!). Esmorzem, be, esmorzo llegint la prensa italiana (esmorzar seeeempre amb la prensa!! encara que sigui la gazeta de l'sport).

Amb la panxeta plena ens dirigim cap a dins del circuit. Comença a fer-se de dia, i les paradetes de jalo comencen a obrir, els bombers a organitzar-se. Tot es una maquina cronometrada. Anem cap a la curva Ascari. Leche!! esta tot ple!! pero aquesta gent? d'on ha sortit? ottia! si han passat la nit aqui!! Us juro que no hi havia lloc! em vaig haver de quedar a la graderia pero quasi quasi tocant la valla.



Davant meu apareix un friki, pero friki friki ferrarista. Pantalons, samarreta, mitjons, bambas, jaqueta, gorra, bandera!! Jo diria que fins i tot els gallumbus els portava ferrari!
El paio va i treu un osito (be un lleo) i el penja de la valla per fer-li una foto!!)

L'iluminat demana si algu el deixa pujar.. resposta: "tutto ocupatto". Normal, jo tampoc l'hagues deixat asseure's al meu costat. El paio treu un Netbook i li enganxa un USB.. ALUSINA"" L'USB te forma de cotxe!!!!


El que va passar des de les 8.30 fins les 10.30 que va venir va ser una festa! a les 9.30 ja em coneixia a tota la grada, i el que es pitjor... ja portava 3 cubatas d'habana amb cocacola!!! I m'havia desempallegat del friki (casualment era mexicano, i com que jo parlava espanyol... menuo plasta!!)







El vaig fer pujar.. pobret estava acollonit... Tota la grada cridant "a l'Ascari no s'hi dorme a l'ascari no s'hi dorme".. "qui non bebere a l'Ascari no arribara a domani".


Cec que varen fer la GP2, la copa Corsa o Porche o jo que se... la festa que hi havia era espectacular.. Tota una grada de ferraristes borratxos! Cal dir que tots super amables, amb molt bon rollo tots! Que volies un got.. "Ascari!!!! Necessitem un got!!" i per una banda t'apareixia un got.


Us puc dir que vaig beure: red bull, tots els tipus de lambrusco habidos i por haber, ron amb cocacola, una mena de cava italianu, malvasia, vi negre... vaig menjar una mena de pinxus casolans (que millor no saber ni de que eren ni de quan estaven fets), ganxitus, patates fregides...



Després d'això¿ dons la driver's parade (que podrian ir un poquito mas lentos, que no se ve nada de nada de nada), unes declaracions d'en Massa per les pantalles gegants... i la cursa!!


Tots nerviosos, cridant, escridassant... a vegades estones de silenci sepulcral...(crec que l'esglesia que teniem just darrera de la grada no tenia gaire a veure).


Unes 10 voltes abans que acabes la cursa, uns quants (per suposat entre ells jo), varem fer l'esport nacional de Monza: anar a invair la pista!! Ole Ole, quina emoció!!! Saltar valles, tirar-te per terra, fins arribar a la zona del podi!!



Vaig fer un parell d'amiguetes a Monza, i ens esperen (a mi, i a qui vulgui) l'any que ve... pero saltar Monza (es a dir, no pagar entrada) , passar la nit del divendres al dissabte, i del dissabte al diumenge amagats dins de Monza... i viure el que es el GP de Monza des de la corva Ascari!!


Algu s'anima??

1 comentario:

Mon dijo...

bona gent i borraaaaatxos!! estos se beben el agua de los floreros!!!

Top 10 de les visites