lunes, 21 de septiembre de 2009

Pa chulo chulo.. mi pirulo!



Eiiii

Quin estres d'entrades al blog!!! m'atavaleu :p jajajajaja.

Ahir, abans que parles amb un parell de vosaltres pel msg, vaig anar a sopar apropet d'aqui.. pero me lie :p, vaig coneixer un canadenc i la seva novia malasiana i varem anar tots tres a Pettaling Street... ajajaja, que divertit, pero no vaig comprar res... Despres de la despesa Thailandesa em sembla que tinc l'armari ple. :(

Avui m'he llevat sobre les 8, sense gaire estres.. clar, jeje, tenia son :p... He esmorzat aqui al zulu, que esta inclos: un parell de torradetes calentetes amb mantega i mermelada i una tasseta de te. Tambe hi havia un trosset de plum cake de coco.. BONISSSIM.

Hes esmorzat amb dues indonesies que estudien a KK. Jajaja, hem rigut molt, i al final ens hem donat el mail per trobar-nos al facebook. Que mones! estaven encantades amb mi! Ens hem fet fotos i tot. Clar, com que soc tant poc sociable, quan vull. (A vegades penso que aquesta gent no ha vist mai un turista).

Seguidament he anat al monorail De Bukit Bintang, pero clar.. aqui tot va al reves i m'he anat cap a l'altra banda on havia d'anar. Be no ha estat tant desastros perque he baixat a Bukint Nanas i he agafat el LRT. Se que tot aixo us sona a xinu, be a dir que m'he equivocat de direccio agafant el trambaix i per casualitat he agafat una bona linea de metro, que m'ha portat al Central Market. Jejeje, Petter, Lo... i abans quem'ho diguessiu :p. Cost del billet 1.6 RM Monorail i 1.6 RM el LRT.

Alla he buscat i rebuscat la linea 11 de Metrobus (es un autobus) que em portaria a les Batu Caves. Be, a les 10.10 ja estava damunt del metrobus, i en 40 minuts ens hem plantat a les afores de KL per anar a les Batu Caves. Alla he conegut una australiana que tenia poques ganes d'anar sola pel mon, per molt que portes vivint 3 anys a londres i ara ja tornes a casa seva. Hem fet la visita plegades.. Una cova molt gran, tot ple d'indius i indies i sobretot monos!! Aquesta vegada no hem tingut cap incident monil, mes que res perque no porava cap coca cola.. algun xiscle d'alguna bleda s'ha sentit i algun nen plorant de sustus amb els monos.. Alla he m'han donat la benediccio india.. i cap a les 12.00 ja em despedia de l'australiana a prop de china town. Cost del trajecte: 2.5 RM anada+2.5 RM tornada.

Aixi dons he decidit unanimament anar passejant des de la Placa Medeca, on tenen penjada la bandera mes gran del mon. 100 m fa la bandereta! pujada a un mastil que no veas!!! Tambe he anat per per Litte India, Central Marquet i China Town. Val a dir que el 20 i 21 d'aquest mes (casualitat) es festa a lo grande del mon malasianu, amb el que tot, be, gairebe tot, esta tancat. (per aixo no he anat a les twin towers today).

Aixi que, per sort per la meva economia, la meitat de les tendes del Central Marquet estaven tancades, la Meitat de CHina town i la meitat de Litte India. (Mama, et compro samarreta Ed Hardis falsa amb brillitus, u Ke??)

Un cop tot passejat, inclosa la Sri Maha Mariamman temple (que tb, casualitat.. en obres).. he decidit anar a veure la National Mosque. En la sortida d'un d'aquest passos subterranis per a que no et matin els cotxes, m'he trobat a 3 paios totalment perduts. 3 moros de Bagdag, que gracies a ells he pogut entrar a la Mosque. No us pedeu que m'he hagut de disfrassar de batman lila per poder entrar.. per sort, encara no puc pujar fotos.. perque realment semblo un batman!!!


Un cop fora, ens hem despedit, perque anavem en direccions contraries.. He anat al KLCC, a veure les petrones.. vaja, porto un dia i mig i encara no les he anat a saludar.. epr tant.. agafa again el monorail a Maharajalela station.. i cap a Raja Chulan.. (be, he cregut que era el que em queia mes aprop.. pero va a ser que no. Les petrones, maaaaques maaaaaques.. demano a una paia que em faci la foto de rigor i em sembla que ha sortit tot menys les petrones i jo enfocades i rectes. Aixi que he cregut convenient deixar-li la camara a un altre perque fes alguna foto decent.. i sisisis, jejeje, han sortit maques. :)

Petter, again encertada! He anat al Suria KLCC, pero.. moltes botigues estaven tancades.. per sort! perque alla tot es original, i no veas quins preus es gasten! Prada, Gucci, Fergamo, Cartier, Bvlgari, Fins i tot el Ed Hardis te una botiga, ajajajajaja. No deixen fer fotos.  A la sortida del Suria KLCC un paio se m'acosta dient "hello" i jo.. com si no el sentis... "hello, wats your name" i jo.. fent-me la boja... "What".. el paio em deixa anar " I want to meet you" resposta: "But I don't".

No si es que quan vull puc ser mooolt sociable, pero quan no...

Ara he tornat al zulu, en taxi (10 RM) que tic una mica cansada...necessito una dutxa en el meu bany compartit per un munt de pollosos com jo. A la nit, tornare, entre llampec i llampec, a veure iluminades les petrones...

2 comentarios:

Lluis dijo...

Ostres! has anat a les Batu Caves... molt bé, molt bé. Espero que t'hagin agradat : )

Per cert, a prop de la estació Imbi, hi hà un carreró amb tot de xiringuitos al carrer; fan un Satay molt bó y pescaditu picant. Crec que es diu Jalan Bitang o està a prop.

I tranquila que demà obren les botigues... i a Chinatown vaig comprar samarretes del Ed Hardis o com es digui bé de preu.

lasrala dijo...

Siiii compra'm brillitus de l'Ed Haris, que em faré foto i la publicaré. Si puc triar millor jaqueta que samarreta? tu mateixa. Tu compra que ja et faré jo de Visa.

Top 10 de les visites