martes, 6 de diciembre de 2011

Treking per Torres del Paine


El Domo per dins
Mati molt ennubolat.. i esmorzar? les sobres del sopar d'ahir... fins les 8 no obren el restaurant i si vull agafar el vaixell de les 12:30 haig de sortir aviadet a fer el treking cap al glaciar Grey. Em dona l'impressió que passo de fer les 3 hores d'anada i les 3 de tornada fins al glaciar. M'han comentat que el paissatge despres d'arribar al mirador es bosc patagonic, bosc patagonic i bosc patagonic... aixi que crec que em quedaré al Mirador.


bosc patagonic.. si o si.. es passa pel bosc patagònic

Les vistes dels tempanos durant tot el treking
3 hores de caminata intensa fins arribar al mirador. I quan dic intensa no es pel desnivell si no pel ritme que portava... i pel vent!  Deu n'hi do quin vent.. has de vigilar molt perque no et tiri a l'aigua! Ja em van avisar al vaixell, que anes amb molt de compte si no "el viento te bota al agua".



Estirada a terra com un cuc, aixi estava jo per poder pujar al mirador.. que no es un mirador.. si no una mena de roca situada als 4 vents davant del glaciar.. i d'on arriba un airet fresquet que prove de totes les intenses montanyes nevades i de l'imponent glaciar (que encara tinc a 1 hora i mitja caminant).  .. pujo per la roca-mirador.. que no te baranes ni res de res... i intento fer alguna foto


vent.. mooolt de vent.. vaja, la foto en qüestió

De tornada, corre corre que me cago fins al refugio Paine Grande.. alla haig d'agafar el ferry que creua tot el llac Pehoe (si, que no em fa cap mena de gracia tornar caminant si puc tornar en vaixell!!). Osti Osti, on esta el tiquet? ahhh, aqui.. vaale... i despres haig de tenir la sort d'empalmar amb el bus que m'ha de portar a Puerto Natales.


Aqui si que quaaasi tenim un sustu.. a l'ultim stop que fa en bus que va a Puerto Natales, va i intenten pujar una quantitat indecent de turistes amb les seves motxiles, carmanyoles, polars, sacs de dormir... lleeeiiig, que no hi cavem!! Tot i això, el conductor acomoda a la gent a les escales de l'entrada del bus fins que no hi cap ni una anima! La resta.. es queda a terra.. El bus engega i un parell d'horetes mes tard arribem a Puerto Natales.

Alla m'espera la meva maleta, les meves coses, la meva antiga habitació... Como yo lo valgo.. m'en vaig a fer un massajitu per compensar el dia tant dur que he tingut.. i per acabar, un sopar fantastic al Afrigonia. L'Afrigonia és el restaurant de luju de Puerto Natales, i no escatimaren pas: a sopar de carta!!: Austral king (el centollo de la zona) 9500 pesos, una mariscada 8300 pesos, una copeta de vi blanc... 6000 pesos i un madiba (el postre).. 3500 pesos.. total: 27000 pesos i jo feliç com una perdiç :)

No hay comentarios:

Top 10 de les visites