lunes, 5 de diciembre de 2011

W, V, Torres del Paine

Hola,

Avui me las piro a les Torres del Paine, un lloc recomanat pel Juan i que jo no havia sentit a parlar en la meva vida.

Es tracta de fer treking, be, més ben dit la gent va cap a les Torres a fer entre 3 i 5 dies de treking a fer el que es diu la W (que es la forma que fa la muntanya vista des de dalt) i s'emporta de tot. Vull dir que van amb la tenda de campanya a l'esquena, sac de dormir, el menjar i les carmanyoles per cuinar. Jo hi estaré un parell de dies i intentaré fer un mix, és a dir.. he contractat un Full day in Torres del Paine i em quedaré a dormir una nit per poder anar fins a un glaciar.



planell P.N Torres del Paine
El planning fet amb en Jorge Ruiz l'amo que porta la GH on he dormit i que a més, porta una bona agencia de viatges Orbit Patagonia es el següent:

05/12/2011

7:45 sortida en autobus i pagar l'entrada a les Torres (15.000 pesos)  visita de la laguna Amarga, el lago Nordesköld, el salto grande (a l'alçada de Pudeto), vistas al lago Pehué, el lago Grey (o es poden veure els famosos tempanos i al fons es troba el glaciar).
Jo baixare a Pudeto, a la tornada i agafare un vaixell (19.000 pesos a/t) que m'atravessarà el llac Pehue, per anar a dormir al refugi del Paine Grande. No tinc reserva, ha estat impossible gestionar res, aixi que ara si que no se si dormíré al ras o hauré de pidolar per poder dormir en algun lloc calenteta).

06/12/2011
Treking fins al glaciar Grey (unes 3 horetes anar i 3 horetes tornar), agafar el catamaran pel llac Pehue i agafar l'autobús fins a Puerto Natales (8.000 pesos)

Del que posa la pagina web sobre "materiales y vestimenta que usted debe portar al momento de realizar alguna actividad " porto:

•Cortaviento liviano e impermeable
•Gafas con filtro protector de rayos ultra violeta
•Gorro de lana
•Guantes de lana o polar
•Polerón de polar
•Protector solar
i
•Calzado de trekking, de preferencia caña alta (con poco de uso)


Així que ja us explicaré..... fins d'aqui un parell de dies!!!



No hay comentarios:

Top 10 de les visites