lunes, 5 de diciembre de 2011

Fiesta Patagónica

La veritat es que aixo impressiona. L'esmorzar de la GH no es gran cosa, pero força completet. Vaja es podria dir que és l'estanard xile: suc de pot, cafe nescafe de polvos, bimbo o torrades, mantega, mermelada, iogurt i una barreta energetica.

A les 7:00 estic de peu i a les 7:30 esmorzada i esperant el bus. Ens queden encara 110km (quasi 3 hores) per entrar al PN.,


Me & Silla del diablo

La primera parada: la cueva del Milodon (3000 pesos), que evidentment no he pagat. La cova no val un xurru. Alla van trobar, al 1985, les restes de la pell d'ub bitxu que despres seria batejat com Milondon. Jo pasava d'entrar, aixi que li he dit al controlador.. si podia passar a nomes fer una foto.. m'ha dit, ok, passa pero entra a la cova.. aixi que m'he estalviat 3 Lucas!

Me & Laguna amarga
Segona parada: La laguna amarga. Paradeta, fotos de rigor... que maca es la laguna.. salada!!

I ara si... ara si que parem i paguem l'entrada al Parque Nacional de las Torres del Paine. 20.000 pesos de rigor, un mapa... i ala.. acontinuar l'excursió!





<><><><>
<>
<><><><>
Me & Llac NordensKölg
Tercera parada: Llac NordensKölg i visita al salto grande. El Salto Grande es la casacada que els hi diuen ells.. tampoc es una brutalitat, pero es la que hi a apropet (la unica que vaig veure jo), això si.. d'un blau turquesa preciós!

cuarta parada: (30 min) menjar, que te l'has de portar tu.. a la zona de Pudeto

cinquena parada: llac grey (1,30 h), caminata fins anar a veure Icebergs!! aqui els hi diuen tempanos..


 bruuuuuutal!! impresionant! fantastic.. em deien que feia cara de nena petita! normal, quan a un se li compleixen les ilusions es el que passa.. s'ilumina la cara.. Hem fet colla amb en Tomas i Mariajo i Nancy i Fernando.. En Fernando es de cuba.. i portava una ampolla de ron.. hem trobat una mica de gel a la platja.. i ens hem montat la propia fiesta patagonica!!




De tornada he baixat a Pudeto, despedin-me de la resta del grup.. m'esperava una travesia pel llac per arribar al Lodge Paine Grande, per això haig d'agafar el catamaran que creua tot el lago Pehoé  (19.000 pesos roud trip). No tinc reserva aixi que aventura. En arribar, no hi ha lloc.. aixi que haig de dormir en un Domo (30.000)... una especie de tenda de campanya.. uiiiiix, quina penaaaaaaa :p

el Domo esta molt be, te dos llitets (amb lo que estic mooolt ample), i llitets que no son uns aillants.. que una ja te certa edad i no esta per fer tonteries.. Això si.. lo del jalar ho tenim mes complicat.. sort que portava 4 coses i amb això ja farem el sopar.. sense grans escarafalls que demà toca el trequing fins al Glaciar Grey!

Per cert, a la zona d'acampada hi ha una cuina, per qui es porta tots els estris (o els lloga a Puerto Natales), no hi ha internet.. no hi ha res de res.. només una pau.... fantastica!

No hay comentarios:

Top 10 de les visites