sábado, 20 de agosto de 2011

Buscant les platges del carib

Cap de setmana, el que significa... fiesta??? nooooo, en el meu cas es pau, tranquilitat i bons aliments despres de com hem vingut de l'India.

Fent el cor i, sobretot el cos, fort i pensant que tampoc es que ens quedin molts caps de setmana lliures hem decidit anar a buscar les famoses platges del caribeee!!

Agafem el nostre Dodge, condueixo jo :). Be, podria dir que es el MEU Dodge :P i ala.. pal sur.. pa Ponce.. Ja sabem que alla no estan les platges maques, pero aixi de pas també fem una mica de turisme de poble., Diuen que Ponce es molt maco...

A 65 mph, triquem 1 hora i mitja per autopista... i jo menjant la meva poma... En quan hem arribat a Ponce ens hem adonat que es mooolt petit, que es com San Juan pero mes "profundo" i que millor que anem a les platgetes.







El Santander


I aixo son les platges del sur... a banyar-se fins als bessons i la resta, roques... amb cartellets que posa: baño bajo su propio riesgo... aixi que la nena ja no es banya.. i mes despres de sentir que ahir va haver un atac d'un tauro. Si es que amb la sort que porto millor avui estar de secano.

No hay comentarios:

Top 10 de les visites