jueves, 26 de julio de 2007

Mekonejant....

Ja puc donar senyals de vida!!

Per fi ahir va apareixer el sr. Super Munzun, vaig passar una nit fantastica a Bangkok (dormint 4 hores) escoltant com queia una tromba d aigua que ni les de l ampolla quan s emportava les caravanes! Vaja, el Sr. Munzun ha tingut la gentilesa d acompanyar-me fins a Pakbeng (Laos).

Abans d anar a dormir he reservat un altre zulo per quan torni, per allo d anar provant GH i poder escriure un llibre de GH in BKK i forrar-me i deixar de treballar ;)

Per que tingueu una idea em vaig aixecar a les 3 de la matinada perque a les 3.45 venia un bus a buscar-me per anar al super aeroport de BKK per anar a Chiang Mai (flipant... d aqui uns dies us penjo les fotos del aeroport). La veritat es que he tingut molta sort quan he arribat a Chiang Mai, ja que ho he fet a les 8h i he agafat un taxi durant dues hores (750 Baths) fins a Chiang Kong (frontera amb Laos), i poder pillar una barqueta com les que veieu per creuar a l altra banda del Mekong i poder agafar el Boat to Luang Prabang. Com podeu veure a les fotos el sr. Munzun m acompanyava gentilment.

Un cop a l altra banda, amb la meva decepcio, em diuen que no hi ha Speed boats (meeeeeerda) el que hi ha son els super SLOW BOATS. I quan dic Slow vull dir que la Renfe quan s espatlla va mes rapid que aquets boats. Aixi que ja podia anar assimilant que dormiria al poblat dormitori de Pakbeng. Encara no he entes perque no hi ha speed boats! quina pena!!

Mentre inocentment pensava aixo hi ha hagut l aventura de treure el visat: he hagut d passar per 3 barquetes, 3 intermediaris (cada un d ells anava dient que ara havia d anar a veure el seu Staff) i dos furgos i sobre de peles per sobornar a l aduana inclos!
aquesta es una de les tres barquetes que vaig haver d agafar... deu meu quins xanxullus!!


Despres compra provisions cagant llets perque el mega barquitu marxa i alla no hi ha res, ni tampoc para perque compris (despres penses que on collons vols que pari si no hi ha res de res de res.. fins a Pakbeng). Gran dinar: Rambutan, plantans i pa amb mermelada... m agrada menjar equilibradament!

El viatge en barquitu desde Chiang Kong fins a Luang Prabang consta de dues etapes (com el Tour). La primera Chiang Kong fins a Pakbeng que dura unes 6 horetes (varem sortir a les 12 i varem arribar a les 18h). La veritat es que el viatge fins a Pakbeng es tranquil, molt tranquil... humit... molt humit..... nu se.. mireu les afotos...









Aquest es el paissatge desde el Barquitu.

















I aixi de comoda anava en el barquitu..


LLavors he arribat a Pakbeng, em sobrava una mica de menjar (perque aqui la fruita l has de comprar per kilos, no val allo de "posa m dos-cents grams de.....". Total que els nens m han saquejat el que quedava... que havia de fer??.



Aquesta es la foto de la meva habitacio, que mes per 40000 kips (0.40 $)
Mosquitera?? claro!!! hi han uns mosquits que no veas (ho veig principalent per la cara dels nens que van tots plens de picades). Jo de moment guanyo. Mosquits 0, Patricia 5 (dels 5 dies 0 picades!) Oeoeoeoeoe



El WC tampoc te desperdici!!! Magarinyo! un cop vist aquest lavabo recordo que has d arreglar el meu, pero a ser possible no com aquest!!










P.D se m olvidava dir-vos que:
  • Em fa molta ilu veure els vostres Post, encara que alguns de vosaltres encara no sapigueu com va el tema... aix..
  • MS Huges, ets un crac!!
  • Estic menjat de por, tot en xiringuitus pel carrer. Es que es bonissim!!
  • ja tinc un herpes (pero ja esta marxant...)
  • que encara no he vist Spanish people des de que vaig sortir de barcelona!! quin logro!!!
  • i per molts sants Jaume!

    Un petunassu a tots des de Luang Prabang

    POST POST: aqui teniu un link a emisora de radio Catalunya Radio, amb el programa viatges impossibles, que parla de Laos. . http://audios.catradio.cat/multimedia/mp3/0/0/1187688495400.mp3

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola!Bueno ja veig que el viatge està sent entretingut i que no tens molt de temps per aburrir-te, però bueno m'alegro q ho estiguis passant bé, per cert aqui al treball estic patint de valent "el gran apagón" jejeje!!! Un petó molt fort! DAVID.

litu dijo...

M'alegro que tot et vagi de conya. Aquí a Barcelona estem com allà: sense electricitat...

Una pregunteta innocent: esperaves menjar equilibradament? esperaves trobar un riu on l'aire no fos humit? :-P

Això del blog és un gran invent... és com quedar per veure les fotos però sense gorronejar de la teva nevera i per etapes com el Tour (que es fa més suportable).

Petonets!

lasrala dijo...

T'has perdut l'aventura de la Barcelona sense llum, des del dilluns encara quedan 10000 usuaris sense electricitat, pels carrers han posat grups electrògens ( o no sé com hosties es diuen) i un poporri de sirenes de la guardia urbana i otros menesteres continuament van fen soroll pels carrers, la gent que no té llum es pasa dues hores fen la cacerolada des dels balcons. No envio fotos perque no em ve de gust recordar que estem com en el tercer món i que gràcies a les poques inversions que han fet a Catalunya ens hem de veure aixines. Les companyies electriques es van fent millonaries mentres tant nosaltres estem amb espelmes. Quina vergonya. Molts "axuxones" i muaks!!!

Anónimo dijo...

Bueno llastima dels speed boats, m'hagues agradat que fesis unes fotos cagan llets pel mekong, jeje i sense k et reguin punts xD!!
Procura no ser el tentenpie nocturn dels moskits.
cuida't molt i segueix l'aventura!
-Muaxxis!!

Anónimo dijo...

SI! Això és aventura i el demés són pamplines! molt bona la gimcama fins a Luang Prabang, però com ja et vaig dir aquest és el rotllo... quina enveja!
ApA! A descansar força untada de repelent i demà més!

Top 10 de les visites