sábado, 4 de agosto de 2007

friday s night fever!

Hoooooola que tal.

Us escric sense resaca, pero amb alguna que una altra llaga a la boqueta :(. Aixo es culpa del menjar. Evidentment, no se m acudeix menjar del carrer aqui a Phonm Penh, que voleu que agafi? ahir em vaig fixar, hi ha un munt de rates mortes pel carrer (us estalvio les fotos), aixo vol dir que fins hi tot la merda d aqui les mata!!! (vaja aixo es el que li vaig dir a un cambodja quan em va preguntar si m agradava cambodja, jo i la meva simpatia..... )

Be, ahir al vespre vaig quedar amb en Lee i la seva troupe, la veritat es que aixo de la puntualitat britanica es una mentida com una casa! potser va tenir a veure que va caure una tromba d aigua que arribava fins a l esglao del bar on varem quedar. (preneu nota, tant rapid es va colapsar el "sistema de clavegueram" com es va descolapsar!!!". Sincerament, em preocupa que aquest aiguat em caigui dema en el barquitu.

Aixi dons el british i el irishman varen arribar una hora tard. Els altres no varen apareixer, suposo que pel tema de la pluja. Jo ja ha havia desputricat de PP amb els que portaven el bar, pobrets, suposo que els vaig fer sentir tant malament que no em varen cobrar res del que vaig pendre mentre els esperava :P

Varem anar a sopar al riverside a la super pizzeria Happy herb , pero que voleu que us digui.... com a cosa especial portaven "no-se-que morning" (vaja se m ha olvidat, es un nom d una planta, que mira.... una altra planta a la pizza). Vaja que no colocava, todo mi goso en un poso!!
La pizza estava be, sobretot si l acompanyes amb un plat de patates fregides!! . Despres varem agafar un tuck-tuck cap a la zona del llac, per fer unes birretes. Jo com sempre fotent guarrades per poder pendre una clara, perque aqui ni fanta de llimona. (clara= suc de llimona mes 1/2 angkor beer). Partideta de billar i de fiesta!!!!!

I es que es veu que el primer divendres de cada mes es monta una festassa que te cagas a PP, vaja a tots els garitus nocturns de PP, especialment un l elsewhere. Brutal! Gent de totes els paissos, una piscina on la gent es banyava vestida, vaja una tipica fiesta d aquesta que veus a les pelis dels USA!! Cubates, a 2 leuros!! pero tant grans que et pots banyar dins (evidentment despres et netejes a la piscina!). Dons alla varem trobar a tota la gent que haviem quedat al bar!! en Lee -english-, en Tom -irish-, en Fabio -Italian-, Peter -australian- i un israeli que tenia el nom massa complicat. I jo, clar! pero varen entendre desseguida el fet diferencial que era Catalan i no spanish!! La mama i el seu fill es veu que es varen rajar perque dema feien matinassu!! Total molta xerradeta i molta fiesta.. Avui llavors, toca relax!!!!

Lamentablement no hi ha fotos de la fiesta, no volia acabar dins de la piscina. Axi que us heu de fiar de la meva parauleta.

Ara vaig a esmorzar i fulll day relax.... the end on friday s night fever

5 comentarios:

Anónimo dijo...

hola Patri, soy tu tia, ya veo que te lo estas pasando "fatal" !!!!!pobrecita!!!!!! que pena me das. bueno yo me voy ahora de comilona a casa de mi amiga la argentina, tiene familia de su tierra de visita y van a cocinar un asado ,asi que, me voy a poner las botas. un besito

Anónimo dijo...

Hooooola que tal?soy el nene y hoy estoy super contento,¿por que ?pues por que ya tenemos aire en casa,que ya era hora joder,NICO estaba al borde del suicidio y yo casi que tambien.Sigo viendo con satisfaccion que te lo estas pasando de muerte,cosa que me alegra,por otra parte dejame decirte e insistirte en que te cuides mucho,lo de las llagas en la boca remitira en pocos dias y ni te acordaras,no te agobies por eso.Me sabe mal la decepcion de la pizzeria,pero eso entraba en las previsiones del viaje,a lo que vamos,veo que has conocido cantidad de gente guay,mola poder ir de copas con peña del mismo rollo que tu.Lo de las ratas por la calle,no te agobie,mejor en la calle que en la habitacion,lo del aguacero debe ser la ostia por que nos han llegado noticias hasta BCN de la que esta cayendo por aquellas latitudes.Aqui sigue haciendo un calor de la ostia,pero con aire en casa es otra pelicula,ahora me voy a caminar un rato,hoy Sabado parece que la rodilla me duele un poco menos y aprovechare para dar un paseo,estos dias se me habia vuelto a hinchar un poco y no podia salir mucho rato.Continua disfrutando del viaje y de las "claritas" nocturnas.Un beso muy grande y muchos miaus de NICO.NENE.

lasrala dijo...

Ara si que puc entrar, es veu que tenias a tota la penya escrivint al mateix moment. Bé, vaig a veure com està el riu que fa estona que no el veig. Petons (molts)

Anónimo dijo...

Vaja, vaja... quan sembla que les coses no poden anar pitjor, la cosa s'arregla al darrer moment. Vaja festassa! avui fes bondat i relax que demà toca barquitu tot el dia.
Pd: Reafirmo lo de la puntualitat británica... mentida podrida! i a més es colen a les cues... que jo ho he vist!

litu dijo...

Mira que anar-te'n en aquell racó de món per sortir de festa... podent sortir de festa a Catalunya!!! :-)

Jejejejeje... res, res, sortir de festa sempre és bo.

Top 10 de les visites