sábado, 8 de agosto de 2009

Desde Siemp Reap, con amor....

Hooooooola que tal!!!!!!
Ja hem arribat a SIEMP REAP!!! IUJUUUUUUUU!!! Coses bones: Hem pillat un hotelet mekong angkor palace .Te aigua calenta, internet gratix i una piscina. Aixi que intentarem actualitzar totes les fotos que puguem :p

pero us expliquem que tal el dia...

Despres de passar la nit a Kratie, que no ens tocava, ens hem llevat a les 6 per sortir amb el bus a les 7 del mati. El fotut bus, ha estat un bus de "nacionals" que ha sortit a les 7:30. Nosaltres, iluminats, pensavem que sobre les 2 estariem a Siemp Reap. Quan li hem preguntat al conductor, be a l acompanyant del conductor i ens ha dit que sobre les 5p.m estariem a Siemp Reap. Aiiiix, santa paciencia.. ens quedaven unes 9 hores d autobus! I inicialment ens havien promes estar a les 12 a Siemp Reap!!!

Quan ja portavem dues hores ens han fet canviar a un altre autobus, a Kampong Chang. Les noies alemanyes que venien ahir amb nosaltres i que anaven a Phnom Phen, pobretes també han vingut cap a Siemp Reap. Creiem que elles ni s'han enterat que venien cap aqui...aix, floretes!

Res destacable a part de trobar-nos a uns catalans que volien fer una parada en un poble abans de siemp Reap i que, com les alemanyes, s'han trobat que han arribat a Angkor uns dies abans del que volien.

Hem arribat sobre les 4:30 p.m. Hem anat a buscar zulu  i hem anat a buscar les entrades d'Angkor.

Ja tenim tucktunero pels propers 3 dies, ens costa car, 60 USD, pero el paio es guia i ens fara de guia durant tot el viatge. A mes, dema el faig matinar, a les 5 am davant de l'hotel perque volem veure sortir el sol des de la montanya. Tinc ulleres de tants matinassus, la meitat perque volem fer-los, l'altre perque aqui a les 6 am ja es de dia i els "nacionals"donel pel sac fent sorolls (qui diu nacionals diu vaques, gallines, porcs.....etc, etc)

Ara anem a sopar i a disfrutar, per fi, dels mercats nocturns... que ja tinc ganes de shopingggg!!

per cert, anem amb uns 70 USD al dia, entre els dos... contant visats i impostos revolucionaris (com el d'entrar a Angkor un cop esta tot tancat :p)

Petunets a tots!!!

P.D. realment no es una zona del pais que calgui veure. Ni kratie, ni kampongchang mereixen perdre 10 minuts. Nomes, per si havieu pensat venir cap aqui :p