lunes, 3 de agosto de 2009

Ja som a Laos!

Ja som a Pakse. Una ciutat, per dir alguna cosa.. on no hi ha res.. i quan diem res, es res. No tenim ni fotos del poble de lo poc agraciat que es.....Pero anem a pams
xiringuitu que va fer les nostres delicies en shakes
Matinassu de rigor a les 3.15 am, varem demanar que ens despertessin a la GH. I tant que ens han despertat, a cops de puny contra la porta! i si, teniem telefon a l habitacio

Amb cara de son, hem agafat la mini van que haviem reservat ahir, a les 4:00 am, a la My Friends Travel Agency. I a les 4.45 ja estavem a l-aeroport. Hem esmorzat alla perque hem vist un Dunkin Donuts. Vaja un cafe amb llet asqueros i un donut.. crec que jo he fet pitjor, un granissat de maduixa i un donut. Si es que aixo del menjar...

Avio vol de 55 minuts, els dos sobant... :p

Aterratge al aeroport de Ubon, i agafem un taxi (200 bats els dos, preu oficial, res de regatejar) cap a la Bus Station, ja que a les 9.30 surt el bus que ens portara a Pakse. Hem comprat jalar, del qual solament hem menjat una especie de frankfurt... la resta: incomestible fins i tot per mi!

International crossing point.
Jo he dormit, durant tot el cami aixi que no em pregunteu res de res.... a les 11.00 ja erem a la frontera i hem tardat una hora en tramitar els papers.. una hora, 35 dolars el visat... i un mes per subornar al funcionari de turno que ens tornes el passaport.. (ara el paio aceptava baths, kips, eurus i dolars). No teniem prous bitllets d'un dolar aixi que el paio, no ens volia donar canvi. Hem deixat passar una familia francesa que si que portava bitllets d'un dolar, aixi que quan han pagat l'impost revolucionari, hem anat nosaltres i li hem dit "lailla, ara ja tens canvi!".
Deixant els nostres passaports que despres.. be, intentariem recuperar sobornant, com sempre
Hem agafat el bus i en una hora mes ens hem plantat a Pakse. Hem anat a reservar l-avio que ens portaria a Siemp Reap. CAGADA! L-aeroport internacional de Pakse, no es internacional i ara estan fent obres per poder fer que si que ho sigui...aixi que si volem volar cap a Siemp Reap, ens hem de menjar 3 hores d autobus cap al nord (savanatehc) i d alla agafar el avio. I no, la Lao airlines no posa la van. :(

Canvi de plans: dema agafarem una motillo per veure les cascades i dema passat tenim reservat un trasport que ens portara fins a Don Det.. a relaxar-nos durant tres dies. D alla, el dia 8 sortirem cap a Cambodja i arribarem a Siemp Reap el dia 9 a les 12.00 am. Si, si, creiem que tot sortira be.. pero no les tenim totes d-anar dema amb la moto, no per nosaltres ni la moto, si no peque en aquest coi de poble no hi ha una pynyetera indicacio.. i el que es pitjor, aqui no hi ha quasi ningu que entengui o parli l angles ( si no l angles en general). Per dirvos que per anar a llogar la motillo (70.000 kips) hem hagut d anar a buscar a algu que ens fes de traductor entre angles i laosianu.

Per cert, Toni, les sopes aqui estan molt bones, ara... la resta... no pas. I no, aixo no es Luang Prabang ni per casualitat!!

Petunets, manyana mas! I intentarem pujar fotos de l-excursio...