domingo, 9 de agosto de 2009

Mierda, mierda, mierda que me ha atacado un bicho palo

Hooola!!

Avui matinasu de rigor a les 4.30 am, sisisi, llamalo vacances:p

Ens aixequem i sortim per la porta hotelet amb unas caras de son que uff, i alla estava en tuctureru amb mes son que vergonya. I sense esmorzar!

Sortim direccio carretera Angkor Wat, pero no hi anem ara.... ens dirigim cap a la montanya, a pujar-la de nit amb una petita llanterna que ens ha deixat el tucktunero per no matar-nos i poder veure la sortida de sol.
No ha estat el millor sunrise de la meva vida.. perque esta ple de boira. Es la raining season, aixi que.. es lo que hay. Aixo si, hem passat una matinada ben distreta fent varies fotos desde la montanya-
Un cop ha sortit el sol, baixem de la montanya i comencem la nostra visita al conjunt de temples d'Angkor.Primer el circuit petit i acabarem el dia veient la posta de sol des d'Angkor Wat..,

El dia ha estat caluros, mooolt caluros, vaja extremadament caluros. Nomes ens ha fet un xafec a les 12:30 quan ja estavem a Angkor wat. Pero ni aixi ens hem refrescat.

Portem una mica de descontrol amb els horaris de menjar: Ens llevem a les 4:30, esmorzem a les 8, dinem a les 12 i berenem-sopem a les 7 de la tarda. Vaja, que menjem quan volem, jejeje.

No us explicarem les meravelles ocultes d'aquesta gran civilització, us deixarem fotos un altre dia (la feina s'ens acumula), ja que aquesta conexio es una mica leeeenta.

Detalls del dia d'avui:

• tots els japos, chinos, i resta de gent, just al primer tram del pont entrada Angkor Wat. Massa gent :(
  • M'ha atacat un insecto palo, sisisis, se m'ha tirat a la cama i casi em moro del susto perque no tenia ni idea del que era: "mierda, mierda, mierda, sácame esto!!!" Amb un cop de banu l'hem estabornit, pobret...

• No hem caigut, ni ens hem obert el cap i tot i hem fet molts intents.

• He descobert les meravelles de tenir piscina a l'hotel

• I he descobert lo vicios que pot arribar a ser anar de shoping al mercat nocturn.

Altres aclaracions i posant-nos serios....:
Pels que ja heu estat a Angkor abans del 2009, nois, aixo ho estan destrossant. Tots els temples estan ballats i ja no pots fer el cabra pujant al Bayon; part d'Angkor Wat esta en reformes i no es pot pujar a la tercera planta.. fins al 2010 (i si son com les obres del ave, ni te cuento quan pot estar): Ta Prhom, tot en pasareles, res de fer el cabreta a través de la selva. I hi ha globus aerostatics que et fan un puja-baixa per 10 Usd i veus des de l'aire Angkor Wat.
Vaja, que no es que m'hagi decepcionat, pero ja no es tant natural i tant salvatge com abans. Ah, i el que es la ciutat, esta totalment canviada: han creat un mercat nocturn made for farangs que no veas! Un centre comercial; i la GH on vaig estar ja no esta :(

A veure, Angkor segeix sent tan impressionant com sempre, pero... menys salvatge. Com us vaig dir fa temps: veurem molts temples, pero sempre diras: "si, si, es molt maco, pero no es Angkor"