lunes, 10 de agosto de 2009

redescobrint Angkor

Hooooooola que tal!!!!

Avui hem fet un pseudo matinassu, a les 7:00!! :) Ja que feiem el circuit gran. Hem aprofitat per esmorzar a l'hotel, que entra en el preu. Be, el que es diu "esmorzar": una barra de quart partida en dos, un trosset de mantega, un trosset de mermelada, uns ous remenats i un platanitu petit obert per la meitat i un trosset de pinya (Nota: platanitu mida la meitat dels de canaries i la pinya 1/4 part de les espanyoles).

Que dir-vos que no sapigueu ja d'Angkor a aquestes acades? Dons, com a novetat, que ens hem passat el dia esquivant els autocars de xinus cudeirus que venen en massa. Els temples del circuit gran continuen estant "salvatges", i aixo li ha donat l'encant que li faltava a Angkor i que va perdre ahir.

les obres de millora del cami del circuit gran fan que ens hagim de desviar moltissim per poder veure el Banteray Srei (fotos, si, ho se, pero aquesta conexio ditxosa no ens deixa). Quina gran redescoberta! no el recordava tant maco. :)

Com a bitxeju destacable, avui ens hem trobat una mantis religiosa pel cami i el nostre tucktuneru ens volia recomenar el delicios plat de tarantula fregida acompanyat amb termites fregides... Delicios, deia ell!!...
Sobre les 14:00 ja estavem de cami a l'hotel, i hem decidit descansar una mica, tant de matinassu no es bo.

Com a curiositats, dir-vos que fa un any que varen obrir l'Angkor Night market i el Angkor Noon Market (a part del Old Market que tots ja coneixiem i el Centre comercial). I si, ens hem firat :p

Ja tenim els bitllets d'autobus per tornar cap a Bkk el dia 12. 13 USD que ens han costat cadascun (crec que es perque hem vist les tarifes, perque ahir ens demanaven 16 USD i aquest migdia 15 USD).

Res, ara anem a donar una volteta, be quan el Sr. Munzun ens deixi sortir de l'hotel. I dema ens toca Roulos i anirem a veure el Bosc petrificat... be, a veure que ens trobem. Per cert, també matinassu, ja que a les 6 ens ve a buscar el tucktuneru...

I si, aquesta nit, copeta al Angkor what? Va por ustedes!!!!!

Lluis, no ens dona temps d'anar a les kulin hills. La carretera esta fatal, una pena, ho se...
Per cert, us adjunto video dels peixets que fan massatges.. tota una experiencia, encara que nomes sigui al dit index de la ma :)