sábado, 1 de agosto de 2009

patri:no robis menjar dels altres. Patri, para de dormir

hooooooooola que tal.

us escribim des de un pc que hi ha a l aeroport del Bar Ein. Aqui son les 7:35 pm i en una hores i en una hora i quart embarquem cap a BKK.

La sortida de barcelona va ser lenta, ja que el vol sortia a les 22:30 (i puntual) i nosaltres ja hi erem des de les 18h. Ens va donar temps a tot: a mirar botigues, a mirar mes botigues i mirar moltes mes botigues. Amb tanta botiga ens va obrir la gana i no voliem menjar-nos tant aviat la truita de patates de la mama. Aixi que ens varem comprar un menu del pans de la m5. Un menu breto. La bona noia del pans va servir les patates al guiri que teniem davant que, casualment tenia la safata davant meu.... diga-li davant , diga-li a un pam :p. Jo que tenia crisi de gana vaig pillar una patata pensant que era la nostra safata. Em van cridar "QUE FAAAASSS!!!" clar, tota la fila es va girar, els guiris amos de la safata.... total, que ja posats em vaig quedar amb aquelles patatas. Mes casualitats, la dona treu el breto. Que era tambe el que ells havien demanat. Visto lo visto, la noia em mira i em dona el bocata i diu "Asi, ya lo tiene todo,no??".

Tot el vol BCN_LON l'he passat clapant. Hem arribat a london a les oo:30, hem comprat el bitllet per anar a heathrow (39,90 pounds) i a les 1:45 (hora london) sortiem cap a Heatrow. Mentre esperavem el bus i durant dues horetes hem petat la xarrada amb un de Logronyo que viu a Oxfort i un Austraia que estava de vacanes (3 mesos) per europa.

El bus ha vingut i ha marxat puntual. I clar, una horeta de bus comode no es pot eixar escapar, i menys si son les 2 am!! aixi que la nena: a clapaaaarrrr!!!!!!

Un cop a Heat, hem agafat el carritu per portar la motxila mes sorollos de les 5 terminals. A les 3:30 estavem liant un escandol nosaltres sols que no veas.Buscant locamente la terminal 3... que nos ha costao lo nuestro... una mena de tunels que semblaven les catatumbes i nomes trobavem que personal de neteja..... ande tan los turistas??????

Un cop treobada la terminal 3, no hem trobat cap lloc per dormir, pero jo ja havia vist un raconet maaaaaajo, per estirar-me i clapar. "Patri, no dormis mes!!!". Homes!!!!. Aixi que jo i la meva son hem acompanyat al que no pot clapar (ni deixa) cap a l'unic bar obert. Ens hem fotut un cafe latte medium (de mig litre com a minim per cap), i el nen ha confirmat "Esto no hay quien se lo beba". Puuuaaaajjjj, i eso que lo meu era un manciattu, manciatttu. 6 bosses de sucre que li hem fotut a cadascu, i ni aixi. S'han fet les 6 am i hem anat a fer cua a la Gulf air. Hem facturat la motxileta, i ala, pa la cua.

I aqui estem, jo molt fresca perque he clapat les 5 de les 8 hores que ha durat el vol. El vol molt correcte, moltes amenitis amb pantalla tactil (jocs en linea, elis) i el xinu company de vol, que no s'enterava de res de la Peli (segons el xinu perque no anaven be els auriculars. El tema es que la peli era americana (Gran Torino). I la cara del xinu era la de tampoc entendre'ns a nosaltres. :p

Proper enllac dema, des de BKK City (si no hem perdut el boarding pass)


MUAKSSSS

Nota: PEDRO COOORDENADAS PARA ENCONTRARNOS EN HEAT EL DIA 23, QUE TE JURO QUE AHI NO NOS ENCONTRAMOS NI POR CASUALIDAD.

No hay comentarios:

Top 10 de les visites