martes, 11 de agosto de 2009

Last day in Siemp Reap

Eiiiiiii

Avui gran dia. Com comenca a ser una costum, matinassu pater, a les 5:30, per poder veure el conjunt dels Roulos sense molta gent. Almenys ha estat agrait el matinassu, no nomes perque no hem trobat ningu, sino perque a mes a mes, hem pogut veure la cerimonia de les animes en un dels temples. (si, ja girare la foooooto)
Tambe ens hem escapat a veure el museu de mines antipersona de Museo de Minas Terrestres de Mr Aki Ra. A les 10:00 ja teniem la feina feta, aixi que, com ho teniem apropet, hem decidit anar a veure el bosc inundat i el poble de Chong Kneas . L’ aventura ha comencat quan el tuctuneru ja no podia anar mes enlla perque la carretera estava pitjor que quan varem anar amb bici per Don Det. Aixi que varem desmontar el tuck tuck i varem agafar una altra moto. I ja ens veus, cadascun amb la seva motillo saltant i brincant per una zona fangosa digna de qualsevol rally ! Abans, per aixo, hem pagat religiosament 15 USD per cap per poder fer la excursioneta en barquitu pel bosc inundat.

Hem estat mes de dues hores amb tota la conya, fins que hem arribat al togle Sap, on el paio m'ha deixat conduir la barqueta :p

A les 14:00 ja estavem de tornada a l’hotel, hem pagat al tucktuneru i, ens ha portat a dinar a prop del Old Marquet. Ens hem trobat als catalans que anaven amb nosaltres en el autobus des de Kratie, aixi que hem quedat amb ells per sopar, pero abans a fer una copeta al Angkor what :p .Amb la panxa plena hem tornat a l’hotelet per descansar de tant matinassu i, sobretot, aprofitar la piscina, que amb la calda que feia avui, era d’agrair.

A la tarda, mes shoping!

Copeta al Angkor what a les 19:00, dos apsaras… mmmmmmm…. I despres soparet, copeta al night marquet i a dormir que dema una altre vegada… matinassu !!!