viernes, 14 de agosto de 2009

Jo no tinc por als tigres!

Holaaa!

Boooon dia, jeje, son les 6 am. i ja estem en dansa. Ens aixequem sobadisims per fer una excursio, avui anirem a el mercat flotant, que aunque coneixem que es una turistada entra en el pack, despres anirem a veure al pont del Riu Kwai i despres anirem a jugar amb uns nenes moolt macus, jeje, els lleons :p


Agafem Van i nem fins la primera parada, el mercat flotant. La primera impresio es que em sembla hem arribat una mica tard, pero be, no esta malament per veure com es fan les compres desde els barquitus de fruita, aixo si, molt turista pasejant en barquitu i no es que no m'hagi agradat, sino que potser esperava menys turistas que trencan l'entorn.



Fem una pasejada i la veritat es que ver com venen i fan no esta gens malament.
Un cop visitat el mercat, agafem un barquitu i ens donem una volta per els voltans del poble per mirar com viu la gent, no es gaire impresionant.


Aterrem, jeje, i ens anem a veure el pont del Riu Kwai, un mitic en les pelicules, pero no el de fusta, sino altre de ferro..(jijij, per la vostra informacio el pont antic no ta, ta destruit i no queda cap resta).







El paisatje esta bastant macu, sobretot la panoramica del pont i una mena de xiringuitus a ma dreta de fusta que han montat rotllo turista.








Em pasejat per dins del pont , sempre m'ha fet molt de respecte creuar qualsevol via del tren, encara que en aquest cas el tren vingui a 2 km/h.

Com sempre hi ha petites turistades, com que un grup de musics toquessin la banda sonora de la pelicula...
De seguida ens han vingut a buscar per anar a veure el lion temple. Ha millorat moltissim respecte la darrera vegada que hi vaig anar, be.. ara te wc, carrers esfaltats... ja no es el mateix.. pero val molt la pena

Quan ja marxavem, un camio amb menjar ha comencat a volcar el menjar per a tots els animals... entre tots els turistes agafavem els platans i les carbasses i les llençavem contra el terra, intentant que es trenquessin perque els animals poguessin menjar... pero clar, jo n'he llençat una quasi a la cara d'un bufal ... pensava que s'hi tornaria!!

Hem conegut al viatge una parella de BCN i hem quedat per sopar a prop de kao san road!! a prop de la meravellosa gasolinera ;)

Dema marxem a les platjetes, matinassu padre, a les 3.30 am :(, anem a descansar..... aixi que intentarem donar senyals de vida...

Fins dema!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hoooooola!!!!! al fin. Veo que lo estais pasando bomba. No solo a ti te atacan los insectos, en casa nos comieron los mosquitos tigres, ne han dejado las piernas que parece que tenga la lepra. Ahora ya seguiremos en contacto. Un besote y a seguir pasandolo tan chachi Marilo

Lluis dijo...

Ok, la zona de Kananchaburi em queda pendent pel proper viatge. Que anireu a veure el parc d'Erawan. Crec que hi ha unes cascades molt xules...

Top 10 de les visites