lunes, 16 de agosto de 2010

Apaga el ventilador que tinc fred!

Holaaaa

despres de dormir mes de 11h seguides contimuem destrossats. Alguna cosa rara varen menjar ahir els nois (la Romina i jo varem menjar Manti -els famosos raviolis tucs-,i alguna cosa rara va demanar en Walter a base de carn -meet balls crec-) que els ha sentat una mica malament.
A les 10,30 ja estavem al llitet i es que els 200 km amb la moto han passat factura a la nostra pell (portem mig cos cremat, concretament l'esquerre) i al nostre cul (no podem seure casi en lloc, jajaja).

Hem esmorzat una mica tard, sobre les 9,30, ja que avui marxem i no tenim mes ganes de motorino. En Walter esta fatal de la panxa, pero no vol prendre cap mena de medicina del meu super botiquin OMS. Aixi que hem marxat a fer un passeig la Romina, i jo. Un passejet que ha durat desde les 11 fins les 2 a traves del Rose Valey, Zelve Valey fıns a arrivar a Çavuşin. Una pallisa a plena solana!

Ara estic a la recepcio de la GH fent el post, jeje, en el PC de la recepcio. Farem una mica el ronso fins les 19,30 que es quan ens surt el bus cap a Pamukkale. Son 10h de bus i ho intentarem portar millor que la darrera vegada. La Romina i en Walter han decidit acompanyar-nos i estar un parell de dies mes amb nosaltres a Pamukkale. Ens portem molt be :)

El lloc on hem estat sopant aquests dies (ara no recordo el nom), ens ha gestionat una GH amb esmorzar per 50 LT (un bon preu), i ens vindra a buscar a les 6,00 am quan arribem a Pamukkale. A veure com ens coneixem perque no tinc gaire clar que ens vinguin a buscar rollo cartellet Sr. Walter.

Com veieu no puc pujar fotos. Espero poder-ho fer a Pamukkale.

Deixem dons, la terra de la guerra de les galaxies, les ciutats subterranies i les esglesies troglodites. La terra on es conrreen carbasses al costat de xemeneies de fades i on, per sort, dormim tapadets amb un llençol per la nit ;)